CLicK IkLaN DiSiNi SanGaT BeSt..!!

Followers

Saturday, October 24, 2009

Luahan rasa buat sahabat ku..!!



Tidak ku tahu perasaan apakah yang terbit dihatiku ini?Terasa perit memendam perasaan ini?Sukar untuk aku ungkapkan perasaan yang melanda hati ini!!ya..aku tahu apakah perasaan ini..!!perasaan seorang sahabat merindukan sahabatnya.Ya perasaan rindu!!rindu pada seseorang yang telah pergi dan hilang entah ke mana..??Sungguh perit rasanya!!

Wahai sahabat,tidakkah kita boleh seperti sedia kala??berteman dan saling memerlukan antara satu sama lain. Aku rindukan sahabat yang dulunya sentiasa ada bila aku bersedih,sentiasa menjadi peneman ku di waktu aku kesunyian.Dimanakah engkau menghilang wahai sahabat??Aku merindukan mu.!!Aku tidak mengharapkan apa-apa dari mu,yang aku harapkan hanyalah persahabatan yang kita telah jalinkan sebelum ini. Hanya itu yang aku pinta!

Sukar untuk aku temui persahabatan yang tulus yang tidak mengharapkan apa-apa imbalan!Aku amat menghargai persahabatan yang telah terjalin diantara kita.Tapi aku sudah kehilangan mu!ke manakah engkau menghilang.?? Aku menyayangi mu wahai sahabat!Aku betul-betul merasa seperti kehilangan mu.Tidakkah engkau merasakan seperti yang aku rasakan??mungkin tidak.!!hanya aku seorang yang merasakannya!

Cukuplah perasaan kecewa yang telah engkau berikan pada ku.Mungkin engkau sudah menemui kawan yang lebih baik dari ku?atau engkau tidak ikhlas bersahabat dengan ku?kerana engkau mengharapkan sesuatu,tapi bila engkau tidak dapat apa yang diharapkan engkau pergi meninggalkan aku.Tapi itu hanya andaian dari ku.

Bersahabat tidak pandang pada paras rupa,harta mahupu pangkat tp ianya terbit dari hati yang ikhlas untuk bersahabat. BAgi aku berteman bukan untuk sementara tapi untuk sepanjang hayat ku!Bagi aku persahabatan itu mat bernilai dan mahal harganya daripada intan permata..
Tapi mungkin engkau bukan permata itu kerana engkau tidak menghargai nilai sebuah persahabatan itu!

Sukar untuk menemui sahabat sejati..Sahabat yang mengasihi sahabatnya tanpa balasan!!Aku menyayangi diri mu sebagai seorang sahabat dan perasaan ini akan kekal selamanya.!!Tapi kini aku kehilangan diri mu...Tiada lagi terdengar suara mu...Tiada lagi membaca SMS dari mu..Dan entah bila pula kita dapat bersua muka..hmm..

Aku berdoa semoga kau bahagia dimanapun kau berada.Aku hanya ingin kau tahu bahawa aku menyayangi mu dan engkau tetap akan menjadi sahabat di hatiku walaupun engkau sudah tiada lagi menemani ku..!

"Ya ALLAH berikanlah hambamu ini kekuatan dan kesabaran dalam menempuh kesedihan yang aku rasakan ini...Ya ALLAH Ya Tuhanku..Janganlah Engkau hindarkan dirinya dari ku dan kekalkanlah dan eratkanlah ukhwah silaturahim antara kami..Binalah persahabatan yang terjalin ini di atas jalanMu Ya ALLAH..dan kembalikanlah dia untuk menjadi sahabatku Ya ALLAH.."


Sahabat..
mengapa kau pergi..??
Tinggal aku sendiri..
Kau tahu ku tak sanggup..

sahabat..
Ingatlah kau selalu..
Jadi yang terbaik..
Walau kau tak disini lagi..

Sahabat..
aku rindu pada mu..
datang walau sesaat..
Ku inginkan kau hadir..
Aku...disini dan menunggu..
diam tanpa dirimu..

kau tahu ku tak bisa..
beranjak terbang dan melayang..
Tanpa dirimu ku tak bisa dan kembali lah..

buat mu..
disini dan menunggu..
diam tanpa dirimu..

kau tahu ku tak bisa..
beranjak terbang dan melayang..
Tanpa dirimu ku tak bisa dan kembali lah..

buat ku..
disini dan menunggu..
diam tanpa dirimu..

kau tahu ku tak bisa..
beranjak terbang dan melayang..
tanpa dirimu ku tak bisa dan kembali lah..

6 comments:

Akmal Hakim said...

sabar ya yun..

setiap yang berlaku pasti ada hikmah ;))

chill la.. akmalhakim kan ada.. sahabat juga kan..

hee ^_^

U-Nie_sYa said...

hehe..thanx cz sudi bace blog yun yg ntah pape nie..

yun da ok sgt2..=)

susah la nak cari sahabat yg sebenar2nya..

mal sahabat yun ke.??haha

said...

salam singgah dari yanie....

=]

U-Nie_sYa said...

hye yanie..
tHanx..=)

amir said...

klau si die x sudi,pe gune dpakse2 kan...carila sorg sahabat yg jujur n ikhlas k yun... =)

U-Nie_sYa said...

yer..xpe2..yun still ada sahabat yg len..hehe

Chat Zone

...My melody...


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

...Visitor...

...Since 14 March 2010... free counters