CLicK IkLaN DiSiNi SanGaT BeSt..!!

Followers

Friday, November 6, 2009

JiWa KaCaU...!!


hmm..pernahkah kamu merasa perasaan rindukan seseorang.?? Setiap hari hanya wajah dia yang terbayang di kotak fikiran. Entah kenapa dia yang aku selalu fikirkan. Adakah ini yang dinamakan cinta?? susah untuk aku mengertikan perasaan ini. Adakah dia merindukan aku seperti mana aku merindukan dirinya.?? Arghh...aku hanya bertepuk sebelah tangan. Sungguh pedih rasanya apabila hanya kita yang mencintai. Kenapalah engkau yang aku selalu fikirkan.??

Aku tidak rela membuang bayang-bayang wajah mu dari fikiran aku, dan aku juga tidak mahu membuang rasa cinta yang telah hadir ini dari hatiku. Walau aku terluka dan kecewa tapi biarlah aku mencintaimu hanya didalam hatiku. kadang aku benci dengan perasaan ini dan menyalahkan diri sendiri "kenapalah aku bodoh sebab menyukai orang yang tidak menyukai aku" rasa seperti orang bodoh. Tapi aku tahu perasaan ini adalah anugerah dari yang Maha Pencipta iatu ALLAh s.w.t. Jadi tidak wajar untuk aku salahkan diri sendiri.

Orang kata aku bodoh dan buta dengan cinta ini?? kerana cinta yang hanya membuat aku berduka dan bersedih. Tapi bagaimana mungkin aku boleh membuang perasaan yang telah hadir ini dengan begitu sahaja. Tidak mungkin!! Biarlah perasaan ini mengalir seperti air hujan yang lebat kerana air hujan yang lebat itu akan berhenti juga dan aku pasti perasaan aku ini akan berhenti juga pada akhirnya..

I'm going to smile like nothing wrong, talk like everythings perfect, act like it's all a dream, and pretend it's not hurting me...
Bookmark and Share


glitter-graphics.com

4 comments:

Watierman said...

Kamu harus memberi tanda2...agar dia boleh bertindak balas....Tak salahkan...Siti Khadijah pernah melamar Rasullallah...jadi berikan sedikit tanda untuk kita tahu samada dia mempunyai perasaan yang sama....

Kalau tindak balas negatif...buat macam tak jadi apa2...tapi segalanya kita kena berusaha!!

Moga Allah memudahkan segalanya buat Adik!

U-Nie_sYa said...

thanx kak..insyaAllah sy akn cuba..=)

Budak Malu818 said...

Watierman......
kakak,mcm mana nk tau kalu dia 2,ada sayang mcm kite sayang dier?

tanda2,apa yang kita nk bagi kt dier,supaya kiter dpat knal pasti dier sayang kiter ke x?

jawab kak..really,wanna know about this..

chunk kun said...

im sorry...=(

Chat Zone

...My melody...


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

...Visitor...

...Since 14 March 2010... free counters