CLicK IkLaN DiSiNi SanGaT BeSt..!!

Followers

Saturday, November 14, 2009

SeKsi...!! SeKsa Aku MeLiHaTnYa...Huhuhu..


'Fuyooo..!! seksi siot minah tu..' ayat sebegini yang selalu terkeluar dari mulut lelaki andai terlihat perempuan yang seksi and berpakaian terdedah sana-sini. Lelaki if padang gurl seksi memang suka sangat la sampai terbeliak biji mata tu pandang dan ada gak yang pandang berkali-kali. Fuh.!! dasyat betul penangan perempuan yang seksi nie.

Aku bukanlah tak puas hati pada mana-mana pihak. Tapi cuma nak kongsi apa yang aku rasa bila melihat perempuan yang berpakaian seksi ini. Terkadang aku hairan juga tengok mereka berpakaian macam tak cukup kain tu. Aku tak kisah dan hairan jika bangsa lain berpakaian sebegitu tapi yang peliknya adalah bangsa melayu kita sendiri yang beragama islam.

Eee..!! aku tak berkenan la mereka ini buat free show tayang badan. Pakai pakaian yang terdedah sana-sini sampai menampakkan anggota badan yang tak sepatutnya diperlihatkan. Manakah perginya perasaan malu mereka sebagai wanita islam.?? Sedih aku melihat kaum aku sebegitu.

Apa agaknya motif mereka berpakaian seksi.? konon la if tak berpakaian seksi tak up-to-date, tak rock la dan ketinggalan zaman la. Memang tak dapat disangkal lagi if mereka yang seksi ini mudah didekati kaum lelaki. Sebagai seorang wanita, aku nasihatkan berhati-hatilah takut korang masuk kat dalam mulut sang buaya je.

Janganlah kamu menjadi seperti perempuan di negara kafir, suka mempamerkan kecantikannya, jahil, naif, suka mempamerkan pakaian bagai barang jualan, tanpa maruah, tanpa kemuliaan, dan kehilangan nilai agama.

p/s Tak tau la nak jadi apa..huhu..
Bookmark and Share

2 comments:

mohd riziqin hillan said...

hah tu la pasainya..
mata ni dh tak terlarat nk tgk depa pkai seksi²..
baik yg melayu Islam ataupun bkn Islam..

ade tu pkai tudung td pkainya ketat², pd dasarnye mmg suke tgk tp bile pikirkan dosa tu, tunduk je la~

U-Nie_sYa said...

wah..!!bgus la cantu..=)
jage mata dan hati dari benda2 yg membuat hati menjadi keruh..

Chat Zone

...My melody...


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

...Visitor...

...Since 14 March 2010... free counters