CLicK IkLaN DiSiNi SanGaT BeSt..!!

Followers

Thursday, December 31, 2009

oh!! Lelaki..

Lelaki oh lelaki..semuanya serba tak kena..kadang-kadang aku tak paham dengan kaum adam dan mereka juga bagi statement yang sama, tak paham la dengan kaum hawa. So sama-sama asyik dok salahkan sesama sendiri. Kalau macam itu lagaknya macam mana nak aman dunia ini.huhu..



LELAKI


Ko pedulikn dia,

Dia ckp ko xbgi kebebasan,

Ko xpeduli,

Dia ckp ko xprihatin...


Ko reject,

Dia ckp ko jual mahal,

Ko terima,

Dia xpedulikan ko...



Dia xdpt kejar ko,

Dia kejar kwn ko,

Dia dpt ko,

Dia kejar org laen lagi...



Dia kuar ngan pompuan laen,

Dia ckp kawan,

Ko kuar ngan lelaki,

Dia ckp ko curang...


Ko bgi diri ko,

Dia ckp ko jenis murahan,

Ko xbgi,

Dia ckp ko xsyg dia...


Ko merokok,

Dia ckp ko pompuan liar,

Dia merokok,

Dia ckp dia lelaki..


Ko pkai mekap lawa,

Dia ckp ko nk tarik perhatian jantan,

Ko xreti mekap,

Dia ckp ko xreti bergya...



Ko gna duit,

Dia ckp ko boros,

Dia gna duit,

Dia ckp utk msa depan...


KALO LELAKI BCA NIE..,

DIA CKP SUMA NIE SALAH,

KALO KO XBGI BCA,

DIA CKP KO KEDEKUT..



p/s hope dapat la seorang jejaka yang memahami, boleh bertolak ansur dalam apa jua situasi dan yang penting mesti kena setia...hikhik..


5 comments:

DIVA sopan said...

xperlu nak salahkan sesape,..

pada DIVA,..

laki ke perempuan ke,..
sumer sama,..
xpernah nk memahami antara satu sama lain,..

sory kalu DIVA cakap nie ramai yg sentap,..
DIVA xmaksudkan pape pun tw,..
salam maaf,..

U-Nie_sYa said...

xde sentap pon..=P..
rilex jer..

tue la kalo nak bahagia kne memahami antara 1 sama len..

khai TDL said...

setiap manusia yg lahir kat dunia ni tiada yg sempurna ........kadang2 betul.kadang2 salah.jadi tak boleh nak salah kan kaum adam atau hawa.......sebab semua tu pada hati masing2......

U-Nie_sYa said...

ur rite..=)

ViLdA FiDa said...

ko bodoh jee...

Chat Zone

...My melody...


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

...Visitor...

...Since 14 March 2010... free counters