CLicK IkLaN DiSiNi SanGaT BeSt..!!

Followers

Monday, January 18, 2010

Letih...letih..mahu rest..!!



Letihnyer.....!!itulah 'word' yang boleh aku gambarkan tika ini betapa aku dalam keletihan..Beberapa minggu ini banyak assignment yang perlu disiapkan. Jadi terpaksalah bersengkang mata sampai ke pagi duduk menghadap PC sebab nak siapkan assignment. Bila pagi payahnya nak bangun, satu badan rasa lengguh dan sakit. Inilah akibat tidur lambat dan kurang rehat. Bulan depan pula, lepas je tahun baru cina terus exam.Arghhh!!!tension nyer..rasa macam tak sempat je aku nak study, bila difikir-fikir boleh jadi gila.!! Aku pernah alami sakit kepala yang amat sangat dan mual akibat terlalu stress. Disebabkan selalu sakit kepala dan mual, akhirnya aku mengambil keputusan untuk berjumpa dengan doktor. Alhamdulillah doktor kata just tak cukup rehat dan keletihan. Fuhh..lega rasanya..!! sebelum ini dalam otak dah fikir bukan-bukan..'aku sakit apa eik??BARAH OTAK..Ohh No!!Dijauhkan la..huhu'


Bestnya kalau aku yang berada dalam gambar ini..boleh main pasir dan baring-baring..hehe. Mesti letih terus hilang tatkala melihat air laut yang jernih dan biru.




5 comments:

myQza said...

jangan stress2.. fikir yg indah2 jek macam bercanda tepi pantai tu!

ekekekeke..

rehat dan semoga sihat selalu!

U-Nie_sYa said...

thanx tedi..=)

said...

study2 gak..
tp kena rehat..

=}

Just Call Me Qamar said...

penah tak dengar satu istilah.... kekadang pendekatan mengingati perkara2 melucukan yang pernah kita alami atau lakukan boleh mengurangkan stress... walaupun kekadang kita org tengok kita tersenyum sdn (syok sdn)

U-Nie_sYa said...

yanie : thanx..=)

qamar : idea yg bgus tu..tp nnti kalo sengeh sorang2 cam org gler lak..hehe

Chat Zone

...My melody...


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

...Visitor...

...Since 14 March 2010... free counters