CLicK IkLaN DiSiNi SanGaT BeSt..!!

Followers

Wednesday, January 27, 2010

Betul ke???



Kalau perempuan cantik pendiam
lelaki akan kata: wow!ciri2 isteri idaman...
Kalau perempuan tak cantik pendiam
Lelaki akan kata: tak reti berkomunikasi agaknyer...


Kalau perempuan cantik berbuat jahat
Lelaki akan kata: mst ada krisis nih...kesiannyer...
Kalau perempuan tak cantik berbuat jahat
Lelaki akan kata: dah la tak lawa,perangai plak mcm sial!!


Kalau perempuan cantik menolong lelaki yg kesusahan
Lelaki akan kata: wow!heroin sejati...
Kalau perempuan tak cantik menolong lelaki yg kesusahan
Lelaki akan kata: hmm...taktik nak ngorat la tu...


Kalau perempuan cantik dpt lelaki handsome
Lelaki akan kata: ok la...bagai pinang d belah dua...
Kalau perempuan tak cantik dpt lelaki handsome
Lelaki akan kata: kesian...mst dah kena bomoh lelaki tu...


Kalau perempuan cantik d tinggal kekasih
Lelaki akan kata: buta kayu btol mamat tu!!
Kalau perempuan tak cantik d tinggal kekasih
Lelaki akan kata: patut pon kena reject...


Kalau perempuan cantik bawa BMW
Lelaki akan kata: ntah dato' mana bela ni...
Kalau perempuan tak cantik bawa BMW
Lelaki akan kata: mesti anak org kaya ni


Kalau perempuan cantik menuang air ke gelas lelaki
Lelaki akan kata: wah...caringnyer...

Kalau perempuan tak cantik menuang air ke gelas lelaki
Lelaki akan kata: eleh,gedik la tu...


Kalau perempuan cantik bersedih hati
Lelaki akan kata: don't worry,i will make u happy forever...
Kalau perempuan tak cantik bersedih hati
Lelaki akan kata: ckit2 nangis!!gembeng tol..ngade2 la...


Kalau perempuan cantik pandai masak
Lelaki akan kata: dah la lawa,pandai masak plak tu...
Kalau perempuan tak cantik pandai masak
Lelaki akan kata: ntah sedap ke tak tu...


Kalau perempuan cantik main2 miskol
Lelaki akan kata: syoknye!!rindu la tu...
Kalau perempuan tak cantik main2 miskol
Lelaki akan kata: ko ni takde keje lain ke??!sibuk ni tau tak!!


Kalau perempuan cantik hantar email hari2
Lelaki akan kata: sukenyer...!!
Kalau perempuan tak cantik hantar2 email
Lelaki akan kata: asyik2 email dia...boring!

Betul ke semua lelaki camtu? sila bagi pendapat korang?









7 comments:

kEkurE said...

kebanyakkannye tepat... kui3... tp, x semua...

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

betul ker eh?

heheheh....tu nama nyer jodoh.....

Just Call Me Qamar said...

ye ke.... ala sebaik2 nya dalam perhubungan, terimala apa yg ada pada pasangan masing2 seadanya... jng mendambakan sesuatu yg ebih dari apa yg ada pd pasangan kita, jerna itu blh mengeruhkan perhubungan

U-Nie_sYa said...

ada yg bleh pakai, ada gak yg x bleh..kebnyakkn org lebih memilih rupa luaran semata-mata..ape lg lelaki yg buaya darat nie..

Fathi Adha said...

ada la yg boleh diterima...

gabanMorka said...

my girl...she's beautiful to me.
she farts...
she's gross...
but she's rock!

Mashitah Rahim said...

tak mau komen panjang2, lelaki patut tahu apa yang tebaik untuk diri dia. sama ada paras rupa atau hati budi.

Chat Zone

...My melody...


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

...Visitor...

...Since 14 March 2010... free counters